marketing menedzser
Ha ráklikkeltél az oldalamra, akkor már bizonyára megfogalmazódott Benned, hogy szüksége van cégednek, termékednek marketingre, ugye?
Mindenki arra vágyik, hogy minél több bevételre tegyen szert, hogy szolgáltatása ismert legyen egyre nagyobb körben, nemigaz?
Jó helyen jársz, tudok Neked segíteni! Lehetek a Te marketing kollégád!
Hogy hogyan?
Arra specializálódtam, hogy segítsek eligazodni a marketing adta lehetőségek világában. Manapság MINDENRE IS van már megoldás, lehetőség.
15 éves szakmai tapasztalatommal én átlátom, mi az, amire Neked szükséged van a temérdek marketing lehetőség közül, hogy elérd a célodat! Az elmúlt években kisvállalatoktól nagyobbakig dolgoztam sokféle cégnek marketing területen.
Azáltal, hogy sokmindennel foglalkoztam, gyakorlati úton látom a folyamatokat, mit kell tenni ahhoz, hogy egy vállalkozás megvalósítsa üzleti céljait, a marketing segítségével.
Hogy hogyan?
Arra specializálódtam, hogy segítsek eligazodni a marketing adta lehetőségek világában. Manapság MINDENRE IS van már megoldás, lehetőség.
15 éves szakmai tapasztalatommal én átlátom, mi az, amire Neked szükséged van a temérdek marketing lehetőség közül, hogy elérd a célodat! Az elmúlt években kisvállalatoktól nagyobbakig dolgoztam sokféle cégnek marketing területen.
Azáltal, hogy sokmindennel foglalkoztam, gyakorlati úton látom a folyamatokat, mit kell tenni ahhoz, hogy egy vállalkozás megvalósítsa üzleti céljait, a marketing segítségével.
Sokszor megkérdezik tőlem:
Mi a marketing?
- Ne úgy tekints a marketingre, mint kiadásra, hanem úgy, hogy minél több embert elérsz az eszközeivel, megismernek, ezzel megsokszorozhatod a vevőid számát.
- Én azt a fajta marketinget gyakorlom, aminek eredményeképpen jelen vagy azokon a platformokon, ahol a célcsoportod keres! Ott vagy jelen, és úgy, ahogy kell, aminek az az eredménye, hogy megismer, felismer a potenciális vásárlód, fogyasztód.
- Naprakész, marketingorientált szakember vagyok. Abban hiszek, hogy tudatosan felépített stratégiával lehet a kívánt eredményeket elérni.
- Ismerem a legfrissebb trendeket, eszközöket, és a leghatékonyabb marketinges módszereket, ami előre viszi cégedet a céljaid megvalósításában.
Mit jelent ez a gyakorlatban?
Ha a Te célcsoportod pl. a Szuperinfót olvassa leginkább, akkor nem feltétlenül van értelme az Instagram-on posztolni, és fordítva. Hiába jó a logód, ha nincs egy cégtábla, ami segíti a vásárlókat eljutni az üzletedhez. stb. stb.
Megismerem a cégedet, személyre szabottan tudom javasolni, alkalmazni a legoptimálisabb marketing eszközöket. Azt tartom a legcélravezetőbbnek hosszú távon (és a leggazdaságosabbnak), hogy az alap marketing részeket rendbe kell tenni, hogy jól működhessen a „gépezet”. Pl. ha elavult a weboldalad, akkor legjobb azt először felépíteni, mielőtt adwords hirdetésre költenél- Ha jól van megcsinálva a honlapod, akkor organikusan is behozhat érdeklődőt.
Konstrukcióim rugalmasak, és személyre szabottak.
Azért lettem Marketing Kolléga, mert vállalom, hogy adott marketinges feladatokat elvégzem helyetted/ Veled a cégednél, ha szeretnéd
Marketing szolgáltatások
Közösségi média marketing
Ugye ismerős? Facebook, Instagram, Pinterest, stb. Napjainkban kulcsfontosságú rajta a jelenlét. Tudod miért? Mert mindenki ott van 🙂 A márkaépítéstől kezdve az értékesítésig, népszerűsítés, informálás… itt mindent IS lehet, és a többi platformhoz képest költséghatékonyan elérheted a lehetséges ügyfeleket. Ráadásul a versenytársak is fent vannak! Profilod felépítésétől kezdve, a platform menedzselésén keresztül, a hirdetés kezelésig vállalom a munkálatokat.
Honlap
A weboldal az egyik legfontosabb eszköz arra, hogy bemutasd céged az érdeklődőknek. Fontos az első benyomás, ezért jól kell, hogy kinézzen, gyorsan töltődjön, minden olyan információt tartalmazzon, amire a célcsoportodnak szüksége van. De vajon, ha beírom a keresőbe a Te termékedet, megtalálom?
Marketing tanácsadás
Ha nem foglalkoztál soha marketinggel, nem látod át az összefüggéseket, nincs kedved megtanulni, vagy nem marad időd a marketinggel foglalkozni- bízd rám!
Kiállítások
Az egyik kedvencem. 15 éve foglalkozom kiállítás építéssel. Megtervezem, megszervezem, céged kiállításon való megjelenését, a helyfoglalástól indulva, a komplett megvalósításig.
Rendezvényszervezés
Legyen szó csapatépítésről, vevőtalálkozóról, családi napról, stb. minden fajta rendezvényt megszervezek, és lebonyolítok a cégednél.
Márkaépítés
Ez a feladat elsőként, amikor létrehozol egy céget, vagy terméket. Ki kell alakítani Rólad/termékedről egy egységes képet, amit ha meglát a vevő, mindjárt tudni fogja, és megjegyzi, hogy ez Te vagy, ha legközelebb lát, felismer. Ez nem merül ki egyetlen logóban (persze az szuper, ha már van). Ide tartozik az arculat, ami megnyilvánul mindenféle megjelenésben, a weboldalad tartalmától kezdve a céges számláig, mindenfajta kommunikációban megjelenik.
SEO
A SEO fontossága: Ha a megfelelő háttér nincs kialakítva, elvégezve a weboldaladnál, kevés az esély arra, hogy a Google-ban előkelő helyen jelenj meg. Ez pedig azt jelenti, hogy a versenytársak eléd kerülhetnek. A keresőoptimalizálással lehet elérni, hogy az adott témában előkelő helyen jelenj meg.
Reklám
Ezt a kifejezést használjuk sokszor a marketing helyett. Pedig csak egy kis része a marketingnek. Ide tartoznak a természetes vagy fizetett megjelenések, újsághirdetések, rádió spot, bannerek, videó vagy hangreklám, animációk, szalaghirdetések, reklámfilmek, újsághirdetések… tulajdonképpen minden, amely valamilyen módon felhívja a lehetséges vásárló figyelmét egy márkára.
PR
A PR szerepe egyre nagyobb teret kap napjainkban. Tény, hogy az emberek véleményt formálnak cégünkről. A PR segítségével tudatosan magunk alakíthatjuk ki ezt a rólunk alkotott képet, amivel bemutatjuk, kik is vagyunk..
Marketing szolgáltatások
Közösségi média marketing
Ugye ismerős? Facebook, Instagram, Pinterest, stb. Napjainkban kulcsfontosságú rajta a jelenlét. Tudod miért? Mert mindenki ott van 🙂 A márkaépítéstől kezdve az értékesítésig, népszerűsítés, informálás… itt mindent IS lehet, és a többi platformhoz képest költséghatékonyan elérheted a lehetséges ügyfeleket. Ráadásul a versenytársak is fent vannak! Profilod felépítésétől kezdve, a platform menedzselésén keresztül, a hirdetés kezelésig vállalom a munkálatokat.
Honlap
A weboldal az egyik legfontosabb eszköz arra, hogy bemutasd céged az érdeklődőknek. Fontos az első benyomás, ezért jól kell, hogy kinézzen, gyorsan töltődjön, minden olyan információt tartalmazzon, amire a célcsoportodnak szüksége van. De vajon, ha beírom a keresőbe a Te termékedet, megtalálom?
Marketing tanácsadás
Ha nem foglalkoztál soha marketinggel, nem látod át az összefüggéseket, nincs kedved megtanulni, vagy nem marad időd a marketinggel foglalkozni- bízd rám!
Kiállítások
Az egyik kedvencem. 15 éve foglalkozom kiállítás építéssel. Megtervezem, megszervezem, céged kiállításon való megjelenését, a helyfoglalástól indulva, a komplett megvalósításig.
Rendezvényszervezés
Legyen szó csapatépítésről, vevőtalálkozóról, családi napról, stb. minden fajta rendezvényt megszervezek, és lebonyolítok a cégednél.
Márkaépítés
Ez a feladat elsőként, amikor létrehozol egy céget, vagy terméket. Ki kell alakítani Rólad/termékedről egy egységes képet, amit ha meglát a vevő, mindjárt tudni fogja, és megjegyzi, hogy ez Te vagy, ha legközelebb lát, felismer. Ez nem merül ki egyetlen logóban (persze az szuper, ha már van). Ide tartozik az arculat, ami megnyilvánul mindenféle megjelenésben, a weboldalad tartalmától kezdve a céges számláig, mindenfajta kommunikációban megjelenik.
SEO
A SEO fontossága: Ha a megfelelő háttér nincs kialakítva, elvégezve a weboldaladnál, kevés az esély arra, hogy a Google-ban előkelő helyen jelenj meg. Ez pedig azt jelenti, hogy a versenytársak eléd kerülhetnek. A keresőoptimalizálással lehet elérni, hogy az adott témában előkelő helyen jelenj meg.
Reklám
Ezt a kifejezést használjuk sokszor a marketing helyett. Pedig csak egy kis része a marketingnek. Ide tartoznak a természetes vagy fizetett megjelenések, újsághirdetések, rádió spot, bannerek, videó vagy hangreklám, animációk, szalaghirdetések, reklámfilmek, újsághirdetések… tulajdonképpen minden, amely valamilyen módon felhívja a lehetséges vásárló figyelmét egy márkára.
PR
A PR szerepe egyre nagyobb teret kap napjainkban. Tény, hogy az emberek véleményt formálnak cégünkről. A PR segítségével tudatosan magunk alakíthatjuk ki ezt a rólunk alkotott képet, amivel bemutatjuk, kik is vagyunk..
Hogyan dolgozom?
Segítségeddel megismerem a „termékedet”, felismerem a céljaidat. Feltérképezem a célcsoportodat, évtizedes tapasztalataimat, ismereteimet bevetve, röviden és egyszerűen kidolgozok egy stratégiát, hogyan juthatsz el a célodhoz. A megfelelő csatornák alkalmazása meghozza Neked a kívánt eredményt, üzletet.
Ha megvan a „csapásirány”, ne ijedj meg, nem hagylak magadra. Marketinges vállalkozásomat azért hoztam létre, mert átvállalom helyetted a feladatok elvégzését.
Megbeszéljük a stratégiát, egyeztetjük az álláspontokat, és én leszek a cégednél a külsős Marketing Kolléga!
Nincsenek fix, szabott árak, mert a végső árat számtalan tényező (egyedi) befolyásolja.